Friday, April 30, 2010

Usha

Sejak dari bulan lepas, ramai betul nak mengkomen pasal badan aku.Engkau orang jangan salah faham aku jadik model pakai swimming trunk nampak pusat pulak. Bila aku webcam sama member aku si zizi, dia kata aku dah macam mat dadah. Kurus sampai nampak tulang dekat leher. gile. Aku malas nak pikir sangat sebab si zizi memang suke merepek. Lagi-lagi kalau dia dah mule bercerita pasal dia dating sama pakwe dia si Afiq sambil buat muka yang mintak penampar depan webcam. No hard feeling Zizi. Muah!

Tapi sejak kebelakangan ni, aku rasa ramai jugak yang dok usha aku. Bukannya usha secara seksual. Dekat mcd, dekat train, dekat supermarket, dekat kedai aku beli rokok pun ada. Aku perasan budak-budak gemok yang umur baye-baye budak sekola rendah pandang slack dekat aku. Cilaka, aku tau la aku skinny.

Petang tadi baru aku tahu sebab dia. Dari semalam sampai hari ni, aku makan spageti satu pinggan. Gile. Aku pun tak pasti macam mana aku boleh tahan. Aku rasa aku dah kena santau ni, macam dalam cerita melayu aku tengok semalam. Cerite entah ape-ape. Ade ke patut kena santau sebab makan bubur kacang. Macam-macam la orang melayu kita ni. Tak sivik betul.

Sekarang aku kena pikir balik jalan bagi nampak tough macam Jacob dalam cerite twilight. Ade six pack dekat perut. Baru lah makwe-makwe tergoda bila aku selamatkan diorang bila diorang lemas dekat swimming pool. he he he. Cilaka, sejak layan cerita melayu ni, banyak pulak aku berangan.

Buat Syamim, nanti-nanti la aku pegi beli ayam. Bukan aku tak nak pegi, jauh sangat nak membelinya. Sudah-sudah la makan dekat rumah orang lain. Aku tau la turn aku pulak beli lauk minggu ni. Gampang memilih, spageti tak nak!

ps : Masa aku tulis entry ni ade orang talipon aku. Aku tengok lisa surihani call. Serta merta aku sms kata bz. hehehe

16 comments:

  1. zack : itu lah. Yang bezanya aku tak pegi malak

    ReplyDelete
  2. aku malas nak igtkan byk2 kali... spagetthi xsedap~ :P

    ReplyDelete
  3. Cilaka, kau kena ingat, kau lagi kering dari aku

    ReplyDelete
  4. penangan lisa surihani sampai ke russia.haha hebat2.

    ReplyDelete
  5. hahha.. yang last skali xley blah tol!

    ReplyDelete
  6. Auni : zaman sekarang susah nak carik artis melayu sweet

    Aulia : tak tipu beb

    ReplyDelete
  7. wah peminat lisa jugak!
    mesti brader ni layan adamaya jugak kan??
    haha

    ReplyDelete
  8. zahirlunatik : siape je lelaki melayu yang tak terjerat?

    ReplyDelete
  9. hoh! suma orang lyn adamaya? xley jadi nih!

    ReplyDelete
  10. Adamaya da abes eh?

    ReplyDelete
  11. Aulia : tu lah hang, aku dah kata dari dulu lagi hang tak mau dengaq.

    dobot: ape pulak habisnye? bari ep 15. lagi 8 ep lagi

    ReplyDelete
  12. nasib baik lu comment cerita santau pasal bubur kacang. lu jangan comment pasal hantu dia. hantu dia tu mak aku kot yang berlakon -__-"

    ReplyDelete
  13. haha, yela. buat apa aku nak tipu.. nenek aku yang jadi hantu tu ha.

    ReplyDelete
  14. Lea : homaigod, popular seyh!

    ReplyDelete