Wednesday, April 28, 2010

Drama

Semalam aku twitter sama Zack Zakwan. Dia cakap dia sibuk pukul 6.30 petang sebab nak tengok Adamaya.
Aku tanya dia ape jadah Adamaya tu. Dia kata drama tv3 yang ada Lisa Surihani.

Bila si Syamim tau, lekas-lekas dia usha website tv3 tapi guna profile aku. Cilaka, bukan susah sangat nak mendaftar tv3 tu pun.

Bila tengok-tengok episod 1 Syamim cakap

'caya jugak drama ni'

Aku mengangguk tak cakap banyak

'bukak la episod 2. nak buffer episod bukan main lembab nanti'

Aku sound tegas

Hari ni aku tak kira. Episod 1 sampai episod 14 aku dah download

'tunggu aku balik baru layan!!'

laju saje si Syamim bagi warning dekat aku.

'ye la!!'

ps : Bila aku tengok Lisa Surihani ni dalam-dalam, boleh tahan jugak dia ni. Aku bukak twitter kasik smiley dekat dia. :)

10 comments:

  1. semua dah macam addict gila drama ni including me haha

    ReplyDelete
  2. hahaha
    cool gile cte tu
    and yes,lisa surihani sangat gadis melayu :)
    suke jugak artis malaysia akhirnya

    ReplyDelete
  3. Anis : Aku suka tengok lisa surihani saja. tapi cerita dia pun boleh tahan walaupun sama macam movie farid kamil dulu

    Syazmin : lisa surihani gadis melayu ke? tak ade la. biasa je. selain lisa surihani sape lagi actress malaysia yang boleh harap. sari segi lawa la. haha

    ReplyDelete
  4. lu bukan mamat melayu sejati kalau tak trgoda sama lisa surihani
    gua ada darah mat salleh pun terjerat

    ReplyDelete
  5. adamaya ni im not single the series. kalau tak silap laa.

    ReplyDelete
  6. mawie : agak2 lu, bila boleh gua dapat makwe serupa dia?

    Teyra : correct!

    ReplyDelete
  7. Ninaa : biasa la. kata lelaki metro

    ReplyDelete