Saturday, April 10, 2010

Dansa

Mari lah kita berdansa?

berdansa? maksud kau tango? atau pun cha-cha?

Ah, jangan kolot..

Maksud kau?

kita berdansa. bersahaja.. di Bulan

Dibulan?

Ya, di bulan. Kau simpan saja tanya-tanya begini.

Tapi Bulan itu jauh. Kau gila?

Kau kata aku gila?

Ya, kau..

Apa maksud kau yang kau maksudkan?

kau yang aku maksudkan itu kau.

"kau"

Ah, sudahlah

Kau mahu turut serta?

Ya mahu tapi bagaimana?

Bagaimana apa?

Bulan, mahu naik roketkah? garudakah?

Owh itu yang kau pusing? roket saja kan mudah

Kau ada?

Siapa bilang aku ada? kau pula?

Aku juga sama

Ah, lupakan saja berdansa.

Semua tinggal sisa

Tiada masa..

5 comments:

  1. ayat sarkastik ke memuji?! ;)

    ReplyDelete
  2. ah lu mmg suka mngarut mcm ni...
    pening aku bace...xpaham satu bnde...

    ReplyDelete
  3. ah lu mmg suka menngarut mcm ni...
    pening aku bace..xpaham satu bnde...

    ReplyDelete