Thursday, April 8, 2010

Pertama

Handfon pertama saya ialah siemen kaler putih, cik puan besar punya yang lama..
- Amat vintage dan saya ingat nak jual di ebay

Kawan baik saya yang pertama ialah Nurul Iman..
- Berjiwa rebel

Basikal pertama saya berwarna merah dan namanya charlie
- i miss you charlie

Walkman pertama saya ialah walkman free kfc..
- siap gambar colonel sanders

Jam pertama saya ialah casio baby-g warna putih..
- digital dan berlampu

Rokok pertama saya ialah dunhill lights..
- sekarang masih setia

Lappy saya yang pertama Acer..
- Ade webcam boleh rotate 270 degree

Spec pertama saya frameless kaler biru..
- hancur sebab Iskandar pijak

Orang pertama saya suka ialah Nurul Alyssa Abdul Malik
-Dia suka saya? saya tak ada jawapan.. al fatihah

Orang pertama yang suka saya ialah Fatin Zulaika Sulaiman
- dia kata saya pakai lipstick pergi sekolah.

Permainan pertama saya bawak sorok2 ke tadika ialah patung Tommy power rangers bersaiz boleh masuk poket..
- patung tu, sebab saya kene cubit dengan Cik Puan besar sebab saya masukan patung tu dalam mangkuk mee Syuhada

Lagu pertama boss besar saya ajar main gitar ialah deep purple- smoke on the water
- saya tak minat sangat deep purple

Kasut pertama yang saya sayang ialah converse
- cousin saya bagi dari singapore

Konsert pertama saya masa darjah enam
- Nyanyian lagu patriotik..*pfft

kamera lomo saya yang pertama ialah Holga
- Ada 4 flash colour woo!!







8 comments:

  1. wah ade holga..i pakai lomolitos je...tehehe

    ReplyDelete
  2. zahir: ade lagi satu, lubitel siap cop "made in USSR" tu yang mahal. hahaha

    ReplyDelete
  3. err, ko satu batchm ngn amirah la dlu eah mase kt jasin? so ko knal la khairuddin?

    ReplyDelete
  4. kawan baik nurul iman? macam familiar je nama.

    ReplyDelete
  5. apsal ade dua orang pertama yg kau suka?

    ReplyDelete
  6. Aulia : a'ah.. Khai tu classmate aku kot. haha

    Teyra : memang pun ko kenal. haha

    Nadia : bace betul2

    ReplyDelete
  7. hahhaha.. small world.... ko tau dye skam blaja skali ngn ak, kn? x sgka plak..

    ReplyDelete