Saturday, April 10, 2010

Api

Bile fikir2 balik, kalaulah rumah aku sekarang ni terbakar, 5 benda yang aku capai bawak lari dulu mungkin..

1. Sound system, sebab mahal woo!!
2. Lappy sebab ade speaker je pun tak gune
3. Camera, boleh ambik gambar rumah aku on fire. rare beb, boleh upload flickr
4. Handfon for sure, nak harap orang lain call bomba memang susah.
5. Maybankard, pasport buat2 tak nampak. Boleh buat baru sebab aku dah menyampah pasport lame ni

ps : owh, lupa nak bawak skali rayban. Boleh tengok show api, mata tak rosak.

4 comments:

  1. OK.Kool entri nih.New function untuk rayban.Elak mata rosak tgok api.Sangat kool.Lepasni abg api punya show,artis kena pakai rayban ye.

    ReplyDelete
  2. aku x bape paham cane ko bley tepikir nk byangkn mende2 cmni hahahha.. LOLZ

    ReplyDelete
  3. Aulia : kadang2 la aku fikir. perancangan masa depan

    ReplyDelete