Monday, April 12, 2010

Romeus and Juliet

owh juliet, awak nampak cantik hari ni.

owh romeo, awak pun kacak juga.

juliet, saya suka awak sebab bau awak bau pop corn

romeo, saya suka awak sebab muka awak macam pisang

saya suka awak juliet, sejak dari mula saya nampak nama awak terconteng di eiffel tower

saya pula suka awak sejak awak pakai seluar merah ketat awak

juliet, saya tak suka dengan lady caputlet sebab dia ada misai jarang-jarang

romeo, saya pulak tak suka dengan lady montague sebab rambut macam dawai

apa kata kita tengok macbeth? nak tak juliet?

minggu lepas kan dah tengok, kita tengok la hamlet?

juliet, maafkan saya pasal baldassare castiglione...

owh romeo, janganlah melodrama..madamoussaile.

owh juliet..

owh romeo..

juliet... If I profane with my unworthiest hand
This holy shrine, the gentle sin is this:
My lips, two blushing pilgrims, ready stand
To smooth that rough touch with a tender kiss.

romeo...Good pilgrim, you do wrong your hand too much,
Which mannerly devotion shows in this;
For saints have hands that pilgrims' hands do touch,
And palm to palm is holy palmers' kiss

owh juliet..

owh romeo..



5 comments: