Thursday, April 29, 2010

Terima Kasih


Terima kasih Puteri Sengal.

7 perkara yang ada dalam jiwa raga aku.

1. Aku lemah sikit bab-bab darah. Nanti mulelah aku rasa yang pelik-pelik
2. Kalau ada chance, aku nak belajar tango. yang makwe dia mestilah paling kurang pun lisa surihani
3. Minat violin. bila agaknya aku boleh tengok Vanessa Mae.
4. Tempat yang aku nak pergi sebelum game over (married) adalah paris dan amsterdam
5. Aku support mamak lebih dari kenny rogers dan mcd. Bukan ape, si ane dengan aku memang kamcing
6. Aku suka perancangan. Semua benda kena rancang. Nak pergi kenduri kawin pun kena rancang jadual
7. Orang berbudi kita berbahasa. Budi bahasa amalan kita. ye tak?

orang yang ditag :
of course la Puteri Sengal (tag balik boleh ke?)
Aulia
Ninaa
Iran
Syazmin
Kepalmawie
Fakhrul


ps : ok, aku dah buat balik. kepada penerima award, macam ni lah ye format dia. *agak2 kalau lisa surihani bace entry aku ni, dah boleh ke aku masuk line?

8 comments:

  1. huhu... u kne ltk 7 facts about u then u pass la kt blogger laen yg u rse layak dpt award nie.. heee~ gud luck! =DD

    ReplyDelete
  2. swe3t : owh ye ke? biasa la, saya ni x pernah dapat award2 ni

    Najihah : dinding? owh kisahnya..

    ReplyDelete
  3. ko memang suke delete kawan dari fren list kot kat fbook ke?

    ReplyDelete
  4. Anonymous : owh sorry bout that. some problem with my fb itu hari.

    ReplyDelete
  5. lisa? xpayahlah mengharap sangat.lol :P

    ReplyDelete