Monday, April 19, 2010

Mula

Rupanya, sekejap saja aku di makam batu. Malas nak berfikir. Aku nak keluar dan terus berjalan. So, aku rasa tiada point untuk menutup ini blog. Sut hitam aku pun dah hapak, kasut Bally ni pun berhabuk. Aku nak campak dalam laut.

Tarik nafas dalam-dalam. Hembus pun kuat-kuat. Ok cukup.

Buat Mark Zuckerberg, nanti-nanti la aku fikir pasal kontrak tu. Tengok la setahun dua ni, kalau ada masa kita jumpa lagi.

Aku nak berdiri sama tinggi balik sebab aku dah puas baring.

Tinggi mana  aku berdiri, sama mana pun kita nanti, tetap jugak ada lainnya.
Aku rasa aku dah jumpa life aku yang satu lagi. Pemain kata.

ps : lynn, walaupun mulut kau pedas tapi berguna juga ya? sampai kau balik dari sydney, turn aku pulak.

10 comments:

  1. haa... menulis jugak akhirnye... blog tga mantap tibe2 tanak tules... ape kes..

    ReplyDelete
  2. Sarah :im not dead

    Aulia : Ade kes itu hari.

    Naura : :)

    Gee : aku jumpa lebih dari apa yang aku harap

    Azyan : yeah!

    ReplyDelete
  3. haha naseb bek...
    cool lah der...
    aku baru nk ingt aku bakal jd lbeh bosan sbb xde blog bes2 dh nk bce...

    ReplyDelete
  4. welcome back~ ^_^

    ReplyDelete