Monday, April 5, 2010

Jabatan

1, почему не взрывают в петербург? (kenapa tidak meletup si Petersburg?). Diambil dari sebuah akhbar disini. Yang menjadi masalah sekarang, kenapa mesti ada gambar orang yang pakai purdah? yang tidak boleh terima, kalimah "Allahuakbar". See? adakah Islam adalah agama popular bagi terrorist? kita cakap tidak, tapi european cakap ye. Jabatan mana yang bertanggungjawab ni?


2. I'm too sexy for my shorts (saya terlalu seksi untuk seluar saya). Yang ni aku musykil, agak jabatan mana yang sesuai kalau aku nak buat report?

8 comments:

  1. kuang ajar sial ko. hahaha. da dpt kbenaran owner blom ni nk upload gmbr ke-2 tu?

    ReplyDelete
  2. dah2.. dia kate jangan tunjuk muke sudah

    ReplyDelete
  3. fakhrul : suratkabar dekat ikea

    ReplyDelete
  4. hahaaa ! gambar taknak seksi lage ke ?

    ReplyDelete
  5. Nina : tu senior aku disini. haha

    ReplyDelete
  6. badan mcm ba**n dulu dow haha gmba ke-2 tu

    ReplyDelete