Wednesday, April 14, 2010

Malaysia

hari ni aku tak ke kelas, ade something wrong..

bila cek2 balik, cereal dah abis, roti jauh sekali. time tu jugak aku terbayang si ane bawak nasi kandar muhibbah sambil tersengih
terus aku naik tramp memecut 40 km/j pergi mcd.

Macam biasa, mcd selalu ramai orang. Tempat duduk memang limited. lepas order aku duduk satu meja

bahasa russia di translate bm

'boleh duduk sekali? tempat dah takda"

aku tak dengar sebab dengar mp3

brader tu tak puas hati, dia cuit bahu aku. baru aku perasan.

'boleh duduk?'
'owh, ok2'

brader tu sama gf dia duduk depan aku. aku usha ada bigmac, chicken burger sama fries.
aku makan fillet je.
oleh kerana brader tu tengok aku cakap russian grammar macam gampang,

u can speak english

yes2!

where are u from?

malaysia

malaysia??

yea malaysia..

i've been to singapore. once. but malaysia never. but i know kuala lumpur

owh really?

*bukan senang jumpa orang tau pasal malaysia dekat sini.


i like the weather, like summer. In russia, summer only 2 months
what are u doing in russia?

studying, ship building. smtu

aaa.. i know that..
hows russia?

i like summer, but i hate winter..

hahaha
*brader tu sama awek dia gelak

maybe sometimes its good to visit malaysia. 'otdikhal'! (bercuti)

good idea!
*aku senyum sopan

ps : keluar mcd, aku terasa nak dengar lagu negaraku. lagu merdeka butterfingers pun jadiklah.





8 comments:

  1. ehe, aku pon rasa macam nak kembang jab.

    *pahal aku ni?

    ReplyDelete
  2. wah kemaen!
    jgn lupa suruh brader tu lepak mamak tgk arshavin main bola

    ReplyDelete
  3. Lea : sebab ic kita sama, kaler biru

    wanny : :0

    zahir : entah taun bile la dia nak datang

    ReplyDelete
  4. cuba ckap pasal malaysia dekat org indonesia
    takda da lu nak tersenyum-senyum sopan
    haha

    ReplyDelete
  5. mawie : hahaha touche!! kalau aku di indonesia, bila orang tanya aku dari mana, pelan2 aku bisik : uk

    ReplyDelete
  6. haha indonesian pcy ke kaw org UK?

    ReplyDelete
  7. agak la.. susah kot nk jumpa org russia tahu mesia tu ape.. kalau sebut india ke, singapore ke, thailand ke, tau bebeno..

    tp ad satu kdai kt arbat kt moscow, ad awek cun situ pndi ckp bm.. worgh! (tp sket2 je la..)

    ReplyDelete
  8. owh.. aku tau awek hard rock la lawa

    ReplyDelete