Thursday, June 24, 2010

Womens and mics

Hari ini dengan rasmi saya tidak akan menjawab sebarang pertanyaan di formspring. Kenapa? sebab saya dah malas. Hahaha. Berbalik kepada formspring tadi, ada seorang anonymous bertanya kepada saya siapa dia selebriti wanita yang saya minat. Ok, saya ingin menjawab pertanyaan itu disini. 10 vokalis wanita hebat bagi saya mengikut ranking.

1. Karen Lee Orzolek/ Karen O
-Vokalis band Yeah Yeah Yeahs

Karen seorang yang saya rasa sentiasa ekstatik dengan kehidupan beliau. Mempunyai gaya tersendiri yang pelik. Apa yang saya suka tentang Karen O ialah dia seorang yang optimistik, dan humble. Bagi saya Karen memang queen rock and roll yang true!


2. Juliet Simms
-Vokalis band Automatic Loveletter


3. Cristina Scabbia
-Vokalis Lacuna Coil


4.Lindsey Vogt
-Vokalis Eyes Set To Kill


5. Lacey Mosley
-Vokalis Flyleaf


6. Katie White
-Vokalis band The Ting Tings


7. Amy Lee
-Vokalis Evanescene


8. Cassadee Pope
-Vokalis Hey Monday


9. Gwen Stefani
-Vokalis No Doubt


10. Sharon Den Adel
-ex Vokalis Within Temptation



8 comments:

  1. aku suka karen o and the kids..
    lagi sume kanak2 habis

    ReplyDelete
  2. eqa : high5!

    daem : hayley tak legend lagi

    zagir : Karen O memang sangat adorable

    Rasyid : Alamak, lupe pulak arch enemy

    Aulia : dolores agak legend bagi cranberries. tak terfikir tadi

    ReplyDelete
  3. dude, estk and within tempatation memang power. btw, sharon dah jadi ex-voc? apsal gua tak tau nih.

    ReplyDelete
  4. may : alamak, tu aku nak tulis dekat section gwen.. silap. hehe

    ReplyDelete