Friday, June 4, 2010

Dialog gua dan Slash

Dialog yang direkod oleh wartawan melodi antara pemain gitar Velvet Revolver, Slash dan pemain gitar lagenda Malaysia, Juice :

Slash : Oi bro, tak tido lagi ke?

Juice : lah, gua sibuk carik power chord. hah, pahal lu roger gua ni?

Slash : takde la, saje. Band lu amacam?

Juice : Band gua sihat walafiat. Minggu depan gua perform dekat Turki. Katanya orang sana berdukacita sebab pasal kapal Flotilla tu. So, gua pun buat konsert amal lah untuk mengubati duka cita diorang.

Slash : Fuhlamak, gua respek la lu. Apehal la gua tak fikir macam lu.

Juice : Biasa la beb, gua walaupun atas pentas goreng gitar pakai gigi, hati gua suci beb.

Slash : Lu memang betul legend la bro.

Juice : hehehe

Slash : Owh btw, sempena hati suci lu, gua nak tanya, besday lu berape hari bulan?

Juice : Besday gua? besday gua... ah madafaka, kejap gua cek ic.. 5 aug la Slash. Pahal?

Slash : Gua dah ready hadiah untuk lu.

Juice : lah ye ke?? ape?

Slash : Gua datang perform dekat negara lu lahir 5 Aug. yeah!

Juice : Serius shit? madafaka lu Slash!

Slash : well.. im the man.

Juice : Takpe Slash, nanti gua sanggup belikan topi baru untuk lu.

Slash : Keh keh, ah sial..

Juice : pahal?

Slash : gua nak terberak. Ciau!

Juice : Macam-macam la lu. Ciau!

Ps : 5 Aug Slash datang Sunway Lagoon. Memang hadiah harijadi aku yang sape-sape pun tak boleh bagi(:

6 comments:

  1. baik benor slash tuh.

    eniwei, ak ase post ni cm ad mksud len jek...teehee...

    ReplyDelete
  2. hadiah terbaik utk legend mcm kau

    haha :p

    ReplyDelete
  3. woi, sponsor sikit duit dow kat aku
    aku nak tgk slash kat jakarta 3 aug

    ReplyDelete
  4. Aulia : Ni serius ni.

    Eqa : walaupun aku legend tapi aku humble

    Mawie : 3 jun tu slash datang indon. kau kat indon lagi je?

    ReplyDelete
  5. caramel : mencarut dalam english yang translate dalam melayu

    ReplyDelete