Tuesday, June 8, 2010

Punk rock sejati

from left : tak kenal 1,tak kenal 2, Erynn (gf elham), elham, azim

Kali ni aku nak update pasal member lame aku, Elham Syah yang duduk sebelah aku dari darjah 5. Dulu-dulu dia suka sangat dengan Linkin Park. Siap tampal poster dekat fail plastik.

Sejak sambung belajar muzik dekat UITM, dia dah jadik punk rocker sejati. Baju Marilyn Monroe tu pun dia yang design. Design baju takpe. Tapi bila dah start buat tattoo ke, ape ke, memang nak kena sebat. Yang Azim tu pun satu kelas dengan aku dulu. Walaupun lembab berlari main bola, tapi tangan bukan main laju goreng gitar. Dengar cerita dia tengah praktis goreng gitar dengan gigi pulak.

Owh ye, gambar ni aku ambik dekat facebook lepas diorang perform dekat KL Big party 2010.

ps : sorry kalau aku cite pasal kau El. hehe

3 comments: