Sunday, June 13, 2010

Changes

Hello dan selamat semua. Saya Juice, penulis blog "Vibes". Setelah setahun lebih menggunakan layout lama yang kalau anda perasan macam notepad tu, saya transform ke layout yang lebih simple. Putih dan tidak berserabut. Saya memang tak suka serabut.

Saya percaya yang kita masing-masing mempunyai satu 'turning point' dalam hidup. Cuma kita tidak tahu bila. Bulan peperiksaan ini mungkin memberikan satu electric shock kepada saya untuk menukar segala identiti vibes. Saya harap ianya satu turning point positif dalam hidup saya.

Pasal menulis juga bergantung sebab saya menulis hanya bila saya lapang. Hidup saya memang sibuk. Dengan perkara yang saya suka, dengan perkara yang saya tak suka. Lebih-lebih lagi dengan cuti musim panas yang bermula 2 minggu lagi. So, terima kasih pembaca and may you have a great holiday!

Cheers!

10 comments:

  1. haha.simple but nice.blog aq pun dh gne layout baru.

    ReplyDelete
  2. heyhey! how to create nice header?

    ReplyDelete
  3. layout baru ni smart :))
    simple but nice. header pulakk cun

    ReplyDelete
  4. bru jgk tkar ke layout y lbih simple.. but black la.. =)

    ReplyDelete
  5. peh putih!
    tinggal kita je nak mencorakkan nya

    ReplyDelete
  6. less is more rite.. neway, nice neu header.. lovin it! tp npew xdew kotak citcat ea.. (",)

    ReplyDelete
  7. Fakhrul :congrat!
    Anis : thanx!
    may: just upload pic
    eqa: thanx(:
    sloeko: pleasure!
    leha: congrat!
    zahir: haha.. yea
    xoxo : removed it

    ReplyDelete