Monday, June 21, 2010

Laksa Penang

Setelah hampir sebulan, kehidupan saya yang penuh dengan chaos dengan buku dan nota yang bertimbun, akhirnya akan berakhir 5 hari lagi. Sememangnya, exam akhir tahun di bulan Jun memang banyak cabaran. Cabaran terbesar? Memikirkan cuti selama 3 bulan di musim panas yang bakal diterima di akhir peperiksaan.

Sabtu ni kawan saya Syamil Yusoff, Syamim Shukri dan Hafiz Razali berangkat ke Malaysia. 3 orang lelaki handsome yang pulang awal dari yang lain. Tapi, saya menyusul keesokan harinya(:
27 Jun saya berangkat dari Saint Petersburg ke Moscow, Moscow ke Dubai dan akhir sekali Dubai ke Singapura. Satu perjalanan yang bosan. Sangat bosan dan memenatkan. Lagi-lagi, saya balik seorang.

The first thing yang saya nak buat di Malaysia ialah.. ok, saya tiada plan tetap lagi. Maybe ke Indonesia awal Julai nanti. Tapi bergantung kepada keadaan. Tapi yang saya pasti, saya rindu laksa penang. Hahaha

Actually, kawan sekolah saya di Mrsm Kuala Klawang ada friendly match football di maktab lama. Sayangnya 24 Jun. Saya tahu saya tak dapat join tapi mereka ada buat jersi untuk saya. Jersi Netherland nombor 30. 30? satu nombor besar. Thanks to Megat Muhammad Arif!! (boo Netherland, visca espana!)

So, good luck 'my teammate' and have a nice holidays!((:


7 comments:

  1. mai penang roger aku. aku bawak ang pusing negeri depa kata anti-melayu yg maju nih

    ReplyDelete
  2. tepat keputusan lu nak pegi indonesia
    sebelum pemerintah mereka melaksanakan undang2 pornografi dan menutup segala 'dugem', dunia gemerlapan....
    mending kemari sama uang yang banyak ya pak

    ReplyDelete
  3. jyeahhh. SPAIN!
    ;)

    ReplyDelete
  4. beshnyew blk kg!!

    Laksa kedah tamau ka? =p

    ReplyDelete