Friday, June 4, 2010

Projek website Smtu

Sejak kebelakangan ini, aku tengok student-student di Mosow, New York, Australia semua ada komuniti sendiri. Ada yang buat laman web sendiri, ade yang pakai blogspot je. Wordpress pun tak kurang juga.

Senior aku Safwan cakap dekat aku yang kami disini pun kena buat satu laman web. Yelah, kau orang cube fikir, dekat Saint Petersburg ni, orang melayu ade 31 orang je. Yang perempuan 4 orang, lelaki pulak 27. Tak ramai yang tau pasal student disini. Orang putih cakap spesies 'rare'. Secara purata pulak, aku orang ke 3 hensem selepas Syamil Yusoff dan Hafiz Razali dekat sini. Tak ke sakit hati?

Tapi kalau nak buat, sape yang nak update bagai? bukan kau orang tak tau kitorang student maritime engineering sini sibuk. Ade yang sibuk dota, asyik mendota depan laptop. Ade yang sibuk bercinta, asyik berskype. Yang sibuk usha makwe facebook pun tak kurang hebatnye.

Selepas berbincang dengan senior aku, kata sepakat telah dicapai. InsyaAllah first raya keluar website pasal komuniti 'Saint Petersburg Marine University'. Aku pun dah bincang dengan Natalie Portman, nampaknya dia tak menghalang. *pfft

12 comments:

  1. aku bagi full support!
    terbaik. aku org ke 4 hensem ar??

    ReplyDelete
  2. kau yang part dota tu. haha

    ReplyDelete
  3. kasi pakai name penuh tau!
    hahaha~ ;p

    ReplyDelete
  4. wah wah wah!

    sudah mahu buat community website

    bagus2!

    nway, tahniah kerana menjadi lelaki ke-3 hensem
    ok what yg ke-3

    ReplyDelete
  5. hohoho. menarik2. nati da wat kasik ah link. aku curious jugak cane student2 st pete ni senanye...

    ReplyDelete
  6. kau bukan org ke 27 hensem ke?

    ReplyDelete
  7. support support...boleh kirim jc zenit lagi kikiki

    ReplyDelete
  8. okayy, sokong! :D

    ReplyDelete
  9. wep aku no berapa?
    apsal bos ada dalam ranking?

    ReplyDelete
  10. Aulia : student st pete ni semua baik belaka

    Razman : tu dulu, skarang no 3

    Anon : ceh, ni mesti kau budak uk

    dobot : lain macam je kau

    Fathi : kau dulu no 1, sebab kau pendek jatuh no 5

    ReplyDelete
  11. Sokong laaa wehh
    buat yg terbaikk

    ReplyDelete