Tuesday, June 15, 2010

Silent

Terus terang saya lebih suka memerhati dari bercakap. Saya akan duduk, dengar dan melihat. Ramai orang bertanya perkara yang sama dan ada juga yang beranggapan saya sombong. Haha

Saya adalah seorang hipokrit, dan kamu semua juga hipokrit. Sama-sama hipokrit. Apa yang nak dihairankan bukan?

Bila saya pandang mata seseorang, saya bercakap dengan nada yang sopan dengan senyuman(:

Tapi tak bermaksud saya suka dengan dia. Boleh jadi dia manusia paling saya tak suka dalam dunia. Saya tahu kamu semua juga begitu dan saya yakin kamu faham.

"In my life, why do I smile, at people who I'd much rather kick in the eye?"
-Smiths

5 comments:

  1. Betul. Mujuz sudah nampak kematangan dalam penulisan.

    "Bila saya pandang mata seseorang, saya bercakap dengan nada yang sopan dengan senyuman(:"

    Betul duh. Ko cakap sopan, rilek je. Muka mesti senyum. Ok, balik nanti mesti lepak dengan gua.

    ReplyDelete
  2. Nina : matang itu pasti

    Zack : serius aku nak sangat lepak dengan kau macam dulu2 kat sini!

    ReplyDelete
  3. manusia hipokrit. smiths is right. dididik untuk bersopan dgn semua org, walaupun org yg paling menyakitkan hati.

    ReplyDelete