Saturday, May 8, 2010

Melayu

Minggu lepas, aku cakap dekat Shahruzzani, 'ape lagi, sofa dah complete, ps3 angkut la'. Shahruzzani senyum sinis. 

Semalam aku bangun tido, aku tengok betul-betul sudah ada ps3 pekej sekali sama samsung 32 inch. Gampang perangai. Betul-betul diorang angkut. Ni aku syak mesti boss besar mereka @ dato'2 dan tan sri2 dapat tender besar2.

Tengah diorang setup meja nak letak tv tu, aku pelan-pelan bukak youtube, pasang lagu Siti Nurhaliza sama SM Salim. Volume speaker aku kasik kuat. Satu rumah dengar suara Sm Salim sama Siti. Si Shahruzzani, Daim, Mamu dengan Hafiz Messi buat muka tak keruan. Aku kena kritik sebab pasang lagu melayu.

'owh, mentang-mentang duduk negara mat salleh sekarang, lagu melayu dah tak layan la?

Masing-masing buat-buat sibuk pasang meja. Si Daim buat tak tahu sambil pakai headfon pura-pura tak dengar.

ps : Ni kali ke dua Shahruzzani kena. First time dulu masa aku sama Naqib tengah usha Lisa Surihani dalam adamaya, Shahruzzani sengih-sengih. Naqib cakap 'bro, duduk europe pun sambal makan bro'. Ni aku dengar hari ni diorang nak beli subwoofer pulak.

8 comments:

  1. caca : walaupun makwe sini iras-iras angelina jolie bagai, tapi boring

    Encik Adie : betul2!

    ReplyDelete
  2. sm_salim_ft.siti_nurhaliza_joget_jeling_menjeling_mp3

    lagu yang mengasyikkan.

    ReplyDelete
  3. Dah bertambah meriah sial bilik big boss Messi.

    ReplyDelete
  4. ouh.... tetibe rindu mesia yang amat...

    ReplyDelete
  5. ces kutuk aku nak lebih. ak x cakap pape kot. aku juz tgk ko nyanyi lagu tu kot.

    ReplyDelete
  6. Ahha. Memang cara! :)

    ReplyDelete