Tuesday, May 18, 2010

Aku, Adibah Noor dan Epal hijau

'Kak, jus epal satu'
Aku bersuara tegas sambil tangan seluk poket seluar nak capai duit.

*pap

Akak kedai letak rokok satu carton atas meja.

'Bukan rokok kak, saya nak jus epal'

'Lain kali cakap la awal-awal!'

Akak kedai sound aku sambil terkedek-kedek ke belakang kedai.

'Ade iras Adibah Noor'

Aku bersuara dalam hati

*pap

Akak kedai letak jus buah-buahan ada gambar epal, nenas, kiwi dan buah tropika lain

'Woi! aku nak jus epal! EPAL!! '

Akak kedai terketar-ketar capai jus epal sambil pelankan radio. Jus epal tingkat bawah aku tak nak, aku suruh dia capai tingkat paling atas.

ps : Nasib baik gua takde mood nak rebel, kalau tak tong sampah depan kedai tu dah kena penerajang gua sebijik.

7 comments:

  1. asal akak adibah noor tuh tak faham bahasa melayu?

    lu shoot aja kepala dia lain kali.

    ReplyDelete
  2. tu lah
    nak keje smabil dengar radio smpai pekak

    ReplyDelete
  3. ape pesen pekerja camtu daa.. ngok tol!

    ReplyDelete
  4. akak adibah nor tu period, tu pasal tak menentu wehh

    ReplyDelete
  5. akak tu saje nk suh lame2 kt situ . dy nak ngorat la tuh ^_^

    ReplyDelete
  6. akak tu memanggg mengundanggg .

    ReplyDelete