Thursday, May 27, 2010

Im sorry Mr. Alveolus

Masuk hari ni, dah 3 hari aku berhenti rokok. Antara kesan sampingan yang aku dapat ialah :

1. Demam dengan suhu tinggi.
2. Mimpi yang aneh-aneh.
3. Terasa sakit perut dan nak terberak bila terbau asap rokok.
4. Kurang selera makan.
5. Masa banyak dihabiskan dengan menonton southpark
6. Pressure di kepala lagi-lagi area medulla oblongata.
7. Kurang deria rasa.
8. Halusinasi seperti terdengar suara dari dalam paru-paru minta nikotin.
9. Hidung berair
10. Cepat letih

Tu baru yang negatif, yang positif :

1. Awet muda
2. Duit save
3. Baju sentiasa wangi
4. Menjadi buruan dan kegilaan makwe blonde mahupun makwe rambut hitam
5. Meja tak kotor dengan ash
6. Diberi kepercayaan ramai seperti memegang jawatan pemangku negara
7. Nafas sentiasa segar tanpa menggunakan clorets
8. Akak Adibah Nor segan silu nak jual rokok pada aku
9. Aku rasa aku bertambah hensem bila pagi-pagi gua tengok cermin
10. Hidup yang ada tidak disiakan, penuhi dengan perkara berfaedah

ps : semalam aku mimpi aku jadik mafia macam godfather. Siap pistol-pistol. Tapi yang kurang macho, ade ke patut mafia jual rokok? cis!

17 comments:

  1. haha...xpe mujuz kesan2 negative tu akan hilang dlm masa bape hari lagi....insyaallah...bgs ko stop smoking..:-)

    ReplyDelete
  2. haha baru 3 hari. over betul -.-"

    ReplyDelete
  3. gudluck wif dat lah juice...
    tp nant klw2 kite ade lepak2 same mmbe2 ko jgn buat kerek xnak smoke even sepam dua..ahhah

    ReplyDelete
  4. mantap ah ko! gud2... tapi kn, efek ko tinggal rokok 3 ari tu cm over jerrr....

    ReplyDelete
  5. "Halusinasi seperti terdengar suara dari dalam paru-paru minta nikotin. "

    pfft ! hahaa

    okay lepas ni boleh selalu pasang theme song godfather.

    ReplyDelete
  6. hhaa!
    teruskan usaha anda
    mana tahu anda bakal jadi pemimpin dunia pula kan kan kan? :)

    ReplyDelete
  7. wah! tahniah dude.. bole wt bakal calon suami kowt. hee~ =DD

    ReplyDelete
  8. celaka! part positif tu dah lain macam punye masuk bakul angkat sndiri..hahahha

    ReplyDelete
  9. agak2 cukup 3 bulan straight aku berenti tanpa gagal, aku fikir nak buat kenduri doa selamat. Nanti papehal aku update sini. hehe

    ReplyDelete
  10. bru 3 ary ke ? cm over sket je efek2 tuh . btw , tahniah la berhenti . pas ni adibah noor tu konfem ngurat :)

    ReplyDelete
  11. good luck and good riddance haha

    ReplyDelete
  12. Mujuz, aku dah nak masuk 4 bulan stop smoking. Ko pun boleh.

    ReplyDelete
  13. aku dah 19 tahun stop smoking . boleh tu juz. keep it up!

    ReplyDelete
  14. mulamula memang macam tu,
    sakit jugakk laa en. hoho.
    *KLMJ*

    ReplyDelete
  15. Kenangan Lalu Menggeletek Jiwa :D

    ReplyDelete