Tuesday, May 18, 2010

Jawab tag, tak bermaksud tak metroseksual

23 perkara yg mungkin korang x tahu

(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang diri anda (tak kisah ler benda tu fakta ke
angan-angan ker cita-cita ker imaginasi ker tentang 'body' ker awek, pakwe, makwe etc.)
(b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)
(c) Kalau tak ikut peraturan, di mana keseronokan "TAG-TAGGED-TAGGING" ni :)

Gua sebenarnya malas nak menaip panjang. Sekarang pukul 5.30 pagi, gua pun dah tak boleh tido, gua layan kan la tag ni. Terima kasih la Senyum ye..

situasi dimana gua rasa nak rebel :

1. Syampu habis masa tengah mandi.
2. Deodorant habis masa ready nak spray.
3. Bila nak tidur ada suara halus.
4. Terjumpa mak nyah pakai skirt belah.
5. Barang-barang gua ada cap jari asing.
6. Makanan lambat sampai lebih 30 minit.
7. Mee goreng mamak masin.
8. Berucap di khalayak ramai masa tengah selsema.
9. Orang seat belakang tendang seat gua dalam pawagam mase layan cite horror.
10. Orang sibuk nak tanya gua macam-macam masa gua tengah pakai earfon.
11. Tertinggal lighter dalam kereta.
12. Couple budak sekolah lepak burger king masa gua tengah makan.
13. Budak sekolah shuffle, seluar glow in the dark
14. Mat rempit 
15. Mat drift 
16. Cashier buat muka tenggiling bila gua cakap takde duit kecik
17. Pergi atm tapi out of service
18. Beratur panjang dekat toilet highway masa musim perayaan
19. Bila aunty gua suruh gua pegang baby diorang
20. Member satu table gua makan berbunyi

Situasi dimana gua rasa bahagia :
1. Sunyi sepi tanpa bunyi.
2. Cik puan besar gua cakap ' nak keluar ada duit?'
3. Pekena roti tempayan dekat Muhibbah sambil usha makwe dengan Ane. Gampang..

Gua tag : 
Aulia
Puterisengal
Najihah Najmi
Syasya
Rafiqah

ps : gua tau buat kasik format sama. Penat jugak aku copy paste kau orang punye link

4 comments:

  1. huhu... cian die, nk kne copy paste link.. hee~ =DD thx dude!

    ReplyDelete
  2. aku naek hangin gak kalu ada orang makan sampai berbunyi.

    rasa macam nak bagi dia makan kasut free aja.

    ReplyDelete