Tuesday, March 2, 2010

Wanita

6. Nicole Ann David
Itu dia!! dari Malaysia tercinta. Sumpah aku respect dengan Nicole. Sebab dia, Malaysia famous dengan skuasy. Malaysia Boleh!!



5.Audrey Hepburn
Audrey adalah pelakon awal 40-an dari England yang berasal dari Belgium. Apa yang menarik tentang Audrey adalah for sure dia cantik. (biasala, aku kan lelaki). Dia adalah sorang2nye yang pakai Tiffany Diamond dalam 'breakfast at Tiffany'. sape tak pernah tengok cite tu, boleh download ikut torrent ye. Aku dah 2 kali tengok. Audrey telah disenaraikan di hall of fame pada 1961


4.Bridgett Bardot
Bridgett adalah model, penyanyi dan pelakon dari France. Sampai hari ini, banyak pengaruh dia dalam modelling macam hairstyle. Di Brazil, orang-orang sana buat satu statue untuk Bridgett. Gile famous. Kalau aku buat statue sendiri, letak tengah KL mesti korang menyampah kan? tak pun kene tepek dengan sampah. Hahaha. Lastly, dia retired dari modelling sebab memperjuangkan animal rights.



3.Rosa Park
Rosa ini bukanlah penyanyi dari Indon yang berduet dengan Pasha ungu. Rosa Park adalah wanita yang memperjuangkan civil right for African-American. Macam biasa, orang-orang macam ini for sure pernah kene tangkap polis, masuk penjara. Rosa juga telah terima medal "Mother of the modern day civil rights" oleh Bill Clinton.



2.Oprah Winfrey
Mungkin ada wanita yang terjerit-jerit " Oprah!!! I love u! effing love u". ok, tu benda normal. Memang Oprah Winfrey banyak memberi impact pada gadis-gadis dan aunty-aunty. plus, Oprah Winfrey is the most highest rated show in America. Go Oprah, go!



1. Ellen DeGeneres
Ye, Ellen. Sape yang tak tau pasal show Ellen kan? mungkin ade yang tak tengok, tapi mesti serba sedikit tau pasal show dia. Owh, btw Ellen yang sebelah kiri. Yang kanan tu Portia De Rossi, Australian actress.

ps : Isnin depan merupakan cuti umum di Russia sempena Women's Day. Kepada wanita-wanita, selamat hari wanita!


9 comments:

  1. owh.. patot la wt post ni. ceh..bgus gak... banyak gak mende ak xtau sal pompuan2 ni..

    ReplyDelete
  2. Anonymous : yea, Portia is her gf. what a waste!!

    Najihah Najmi : Malaysia? setakat ni xde. sabar la ye:)

    Aulia : yang penting kita cuti Isnin depan. Yeay!!

    ReplyDelete
  3. portia is her wife! :(

    ReplyDelete
  4. Anonymous : owh yea.. they are effing married. damn

    ReplyDelete
  5. agak la..
    ak terlpas kelas ruski!

    ReplyDelete
  6. Aulia : aku pun kelas ruski! high 5!

    ReplyDelete