Tuesday, March 16, 2010

10 Tahun

Tepat pukul 1, aku balik dari universiti. Kepala aku dah set, memang balik rumah aku nak masak. Luar sejuk macam gampang. Makwe-makwe kenyit mate langsung aku tak pandang.

Sampai rumah aku terus pegi dapur, konon nak masak.

"cilaka."

Sebab aku baru ingat spageti abis. Telur pun same. Terus aku rembat kotak cereal.

Tengah-tengah aku makan cereal sambil dengar lagu Demi Lovato dekat itunes, aku terfikir perancangan diri aku 10 tahun akan datang. :

1. Ade cruise sendiri di kepulauan sendiri. Makwe-makwe yang 'bakala' je boleh masuk itu pulau.
2. Ade company import eksport peribadi.
3. Ade jet peribadi siap personal pilot yang pramugari pun mesti 'bakala'
4. Ade brand sendiri macam gucci atau LV
5. Menang noble prize. (satu jadik la, x dapat pun xpe)
6. Buat satu dana untuk rakyat malaysia.
7. Ade hotel 7 star dekat Dubai, Amsterdam, dengan NYC
8. Buat satu football team yang famous macam Barcelona, yang coach dia time tu Lionel Messi, tak pun Iniesta.
9. Company sendiri dalam bidang komputer macam windows, mac. aku punye 'mujuz'
10. Bina masjid, kasik orang banyak semayang berjemaah.

ok, aku nak semayang zohor.. Semua tu kene berusaha, mintak pada tuhan baru lah dapat.

ps : 'bakala' tu maksudnya hot. kalau nak tau jenis2 gadis klik sini : "gadis"

3 comments:

  1. cilaka xde org nk bli 'mujuz'

    ReplyDelete
  2. nok : awat plak? makwe-makwe beli jimmy choo rilek je

    ReplyDelete
  3. hahaha sbb nnt perut diorg smua ada parut. jgn marah mujus! hehehe

    ReplyDelete