Sunday, March 21, 2010

Dewasa

Situasi yang aku tak berape nak suka dari aku kecik sampai dah dewasa sekarang. dewasa?
*pfftt*

1. Tidur share katil
2. Orang makan berbunyi
3. Share cawan pada satu masa serentak
4. Ada orang guna toilet bila aku nak guna
5. Orang tak pakai deodorant
6. Bercakap dengan orang yang bau mulut cam gampang
7. Orang pakai barang aku tak letak balik
8. Membaca dalam kereta
9. Kuku jadik kaler kuning sebab kene kunyit
10. Tunggu cik puan besar aku abis shopping
11. Baru perasan shampoo abis bila tengah mandi
12. Nak dengar lagu tapi lagu tu dah delete dari ipod
13. Ada orang makan dalam kereta/train
14. Tukar uniform lepas PJ
15. Bila naik train orang pandang macam aku ni michael scofield
16. Orang pakai earfon aku, tak kesah la dia smokin hot macam megan fox sekalipun
17. Pagi raya yang kononnye syahdu
18. Kanak2 pegang aiskrim, main lari-lari. Shooh2!
19. Kene tanggal baju time x-ray
20. Nak beli ikan tapi tak tau nama padahal brader ikan tu boleh tag name ikan tapi x tag.

18 comments:

  1. no 7. dgn no. 9 gua setuju. nasib baik sekarang aku dah tak masak. haha

    ReplyDelete
  2. aku paling anti: no 2, 4, 6, 7, 19, 20
    aku ase serabut: no 5, 9, 13, 18

    ReplyDelete
  3. zack : gua tetiap hari kena.lame2 gua boleh jadik awek2

    Aulia : Actually aku tulis entry ni sebab no 12 tu.

    princess : salah ke? ke macam Robert Pattinson?

    ReplyDelete
  4. yeah, pagi raya sepatutnya kena bergembira!~

    ReplyDelete
  5. no 19..
    ciss, malu la..

    ReplyDelete
  6. zafree : dude, 12 ok, but not 20.

    Nina : selagi kau kunyah x bukak mulut its ok. dimaafkan

    Anonymous : are u a guy or girl?

    ReplyDelete
  7. Anonymous : oic.. better is u wrote ur name instead of 'anonymous'

    ReplyDelete
  8. better michael scofield than robert pattinson..
    haha

    no 18...cian dorg~

    ReplyDelete
  9. princess : cullen? euw.. 18? yea, i dont like kids.

    ReplyDelete
  10. ok. you are cool! auw~!

    ReplyDelete
  11. the most. no 14. LOL :P

    ReplyDelete
  12. mujus no 19 mmg terbaik haha. kantoi perut doh!

    ReplyDelete
  13. nok : hahaha, kurang asam ko!

    ReplyDelete