Sunday, October 10, 2010

Syamil dan ...

Kawan gua sedang jatuh cinta. Nama dia Syamil Yusoff. Pertama kali dia tunjuk gambar wanita yang dia suka ke gua, gua hanya telan air liur dan bertanya..

'kenapa lu suka dia? dah takde orang lain?'

'Sebab dia sweet'

Bila gua tengok-tengok balik gambar makwe tu, gua jadik serba salah.

'amacam? camne ni juice?'

Syamil Yusoff memandang gua dengan seribu harapan. Gua tak sampai hati nak beritahu perkara sebenar. Tapi gua cuba berdalih.

'lu carik la makwe lain. Ramai lagi kot.'

Bukan niat gua nak menghalang beliau mendapatkan gadis impian. Gadis impian dia pun tak kurang sopannya. Kata orang ada la ciri-ciri wanita melayu. Tapi gua rasa lu orang sendiri judge la.. Ini dia gambarnya








*Gua masih tak tahu sama ada Syamil Yusoff ni serius atau saje nak memeningkan otak pemikiran gua. Cilaka

11 comments:

  1. cakap dengan syamil
    jangan main gila
    ibarat mengharap bulan jatuh ke riba tu..

    ReplyDelete
  2. errr... ibarat kulit epal terkupas ngan sendiri jek...

    ReplyDelete
  3. Amboi, kemain. Taste tinggi. HAHA.
    Memang harapan laaa. :D

    ReplyDelete
  4. aku suke pepatah ni : kalau ade jodoh,xkemana
    hehe

    ReplyDelete
  5. Sang Perwira : She is one of the model and famous blogger.

    ReplyDelete
  6. hanis zalikha kowtt
    memang parah Syamil Yusoff ni. hahaha!

    ReplyDelete
  7. celaka! gamba yang sama dalam wallet aku

    ReplyDelete
  8. cakap ngan syamil nanti aku tolong.kawan aku gak tu.

    hahaha,komisen lebih peliss

    ReplyDelete
  9. sumpah de ni lawa. lepak same ngan de tym mtv world stage. good choice :)

    ReplyDelete