Monday, October 25, 2010

Prihatin

Setiap manusia ada kelemahan masing-masing. Ada yang longgar sini sana. Kalau lu asyik berfikir pasal kurang orang lain, jangan lupa kurang diri sendiri. Gua rasa besar hati buat lu yang prihatin terhadap gua dan dayang gua. Lu sentiasa mengingatkan kekurangan diri gua dan lebih-lebih lagi dayang gua.

Gua rasa gua tahu kurang lebih dayang gua. Gua tahu. Semua orang tak perfect. Buat lu yang prihatin, gua rasa gua boleh nilai sendiri buruk baik dayang gua tanpa lu bagitau apa yang mata lu nampak. Lu tak perlu beritahu gua apa yang lu dengar. Lu dengar, lu nampak biar lu saja simpan dalam dalam. Itu urusan lu yang gua rasa tak perlu gua campur. Gua harap lu get a life.

Terima kasih banyak banyak.

7 comments:

  1. yup caca..betul tu..suke entry yg ni...rmai manusia yg jenis cam tuh

    ReplyDelete
  2. thts it !
    gua pn xske lau ade org y sgt prihatin nih!

    ReplyDelete
  3. kadang kadang bila orang menilai kita, itu satu benda yang bagus buat kita. kita tahu kurang diri sendiri. tapi kalau over nilai masalah:)

    ReplyDelete