Monday, October 18, 2010

Mimpi

Semalam gua bermimpi. Mimpi yang gua rasa nightmare. Dulu pernah jugak gua nightmare. Gua mimpi yang gua kena kejar dengan ahli kongsi gelap yang bawak pisau bagai sebab gua kutuk rambut dia. Macam bodoh. Tapi semalam punya mimpi lagi true dia punya level nightmare.

Gua mimpi yang gua di bilik bedah. Ada doktor muka macam doktor rozmey tengah bedah paru-paru gua. Masa doktor rozmey bedah gua, gua dalam keadaan sedar. sumpah gua takut, bukan apa, lu orang percaya ke sama doktor rozmey bedah paru-paru lu orang? bagi la doktor Jezamine Lim ke, takpun doktor Auni tu pun orite la. Baru la sedap mata memandang. Hahaha. Dalam mimpi tu, dia kata paru-paru gua dah foul, kena ganti besi. Paru-Paru besi tu ada la macam bentuk kepala predator dalam cerita alien. Yang gua risau satu je. doktor rozmey cakap gua dah tak boleh hisap rokok. Kalau gua hisap jugak walaupun sebatang, paru-paru baru gua tu akan meletup. Cilaka!

Masa gua tulis entry ni, gua nyala marlboro sebatang. Alhamdulillah tiada apa berlaku.

7 comments:

  1. alhamdullilah hidup lg membe aku !
    haha !

    ReplyDelete
  2. Oh maknanya paru paru kau belum kena tukar la ?

    ReplyDelete
  3. x boley bayang kalo ko pakai paru2 besi.

    ReplyDelete
  4. HAHA
    my worst nightmare godzilla datang umah -.-"
    ade gak mimpi kena kejar hantu, tapi hantu tu handsome bagai bidadari, x include kan as nightmare.haha
    hebat gila paru besi! ;P

    ReplyDelete
  5. Nak gelak je boleh? HAHAHAHA.

    ReplyDelete