Monday, July 12, 2010

Answer

Semalam saya terima sms dari kenalan lama saya, Afiq Malik. Dia sudah seminggu lebih pulang dari Australia. Kalau diingat-ingat balik, hampir setahun lebih saya tak berjumpa dia.

Saya teringat kembali waktu dulu-dulu. Waktu Lisa masih ada. Dia dan adiknya Afiq, sama saja. Dua orang yang saya anggap penting dalam hidup saya.

Dan semalam juga, mungkin pengakhiran untuk permulaan yang saya tak tahu kesudahannya. Berteka-teki dengan diri sendiri memang memenatkan.

Walaupun saya kini tahu yang Lisa anggap saya seorang yang biasa, tapi saya yakin dia istimewa buat saya. Memang saya akui, selepas semalam saya rasa sedikit benci, menyalahkan diri sendiri. But its okay.

So, saya bersedia untuk kehidupan yang lebih baik dari kehidupan saya sebelum ini.

Cheers!

2 comments: