Wednesday, September 1, 2010

Jodoh

Si Badrul bertemu jodoh di grand dinner dengan gadis kaca mata. Nama dia Dalila. Sweet

Si Haris bertemu jodoh di foodcourt dengan gadis rambut perm. Nama dia Syafika. Lagi skinny dari aku.

Si Faiz bertemu jodoh di Topshop dengan gadis funky. Nama dia Natrah. Aku pun tak pernah tengok lagi.

Si Uyul bertemu jodoh di court futsal. Nama dia.. (cilaka aku lupa). Married

Si Izat bertemu jodoh di tempat kerja, Mcd dengan gadis tempatan. Nama dia Nana. Tak banyak cakap.

Si Faisal bertemu jodoh di tempat karaoke dengan gadis kening shave. Nama dia Adila. Shopaholic

Si Radhi bertemu jodoh di Pangkor dengan gadis tak suka bau rokok. Nama dia Nabila. Pakai BMW beb.

Si Anuar pulak bertemu jodoh di Universiti dengan gadis utara. Nama dia Eryna. Artistik

Harap-harap lepas ni turn gua pulak. Tapi gadis tudung la macam ni. Baru rare!


10 comments:

  1. jodoh aku tak tau bile pulak. haha

    ReplyDelete
  2. Jodoh pun takut nak jumpa kau macam ni .

    ReplyDelete
  3. gadis tudung rare?
    belum tahu lagi yang pakai tudung tu rare ke idak.

    ReplyDelete
  4. gadis tudung tu klw nk rare pn kne reflect ng attitude die gak juice.huhu

    ReplyDelete
  5. lu memilih sngat bro,pyah la nk jmpe jodoh cpat2..LOL

    ReplyDelete
  6. wafeex : kau tunggu je, ade mase nanti ade lah.

    zahir : wah2 kau. kemaen lagi kate aku sangap

    Ninaa : knp plak?

    Nadia : x rare pun xpe. janji sweet. haha

    Aulia : aminn..

    ork3d : sng2 awak je la. boleh? hehe

    eqa : owh terima kasih!

    Adie : uish, kita wajib memilih tau

    ReplyDelete
  7. HAHA.jgn wat gle juice.sy tak ckup bek utk yg 'bertudung' tu.hee

    ReplyDelete