Monday, September 6, 2010

Dugaan 2

Tangan gua terketar-ketar menutup pintu bilik. Gua pandang cermin, anak mata gua mulai merah.
Gua rebah ke katil dan depakan tangan. Poster Bruce Lee gua tenung dalam-dalam.

"Beat me Bruce Lee"

Kata gua separuh keras. Namun tiada respon.

"Beat me!!"

Gua mulai rasa nak bergaduh. Suara gua pun mulai keras, tapi sweet.

"Beat me Bruce Lee!!! what are you? Britney Spears?!"

Ternyata gua menang tanpa bertandingan dengan Bruce Lee. Bruce Lee hanya tinggal nama.
Ok la, gua nak mandi. Hari ni haus dia bukan main lagi. Rasa lama betul nak pukul 7.

9 comments:

  1. eh..bukan belawan ng bruce lee pn smpai haus nyee tu..haha

    ReplyDelete
  2. ork3d : sebab haus la saya rasa nak berlawan

    ReplyDelete
  3. tgh bersabar bce ini entri -_-''

    ReplyDelete
  4. Suara gua pun mulai keras, tapi sweet.

    ayat ni kejam bro .meleleh darah pekat aku dari kelopak mata .

    ReplyDelete
  5. tahniah sebab dah menang dengan Bruce Lee
    haha

    ReplyDelete
  6. kalau bruce lee betol2 nk lawan kau, skali dye jentik kau da melayang kot... ngeh2.

    ReplyDelete
  7. Tora : serius beb, tak tipu. haha

    eqa : terima kasih!

    Leng chai : jeles la tu

    Aulia : belum cube, belum tau

    ReplyDelete