Saturday, November 28, 2009

Boleh

Pagi-pagi lagi kawan aku, Armin call aku just nak remind aku tentang malam ni. Aku dengar suara armin di telefon agakk kurang jelas. Takpe la, nanti aku text dia. Aku sambung tido.
***********************************
Tak brape lame lepas tu, aku terbangun, pandang jam. Dah pukul 6 rupenye. Dengan sepantas yang boleh aku kemaskan diri. Ye la, show mula lagi 5 jam, kita kene la profesional kan? persediaan awal.

Mase nak keluar rumah, telefon aku berbunyik, ade text masuk :

Sophie : Hey Juice, where are you?
Aku: On the way, jam like hell (lelaki macho, mesti pandai menipu dlm keadaaan mcm ni)
Sophie : Omg, u must hurry! the place, the things must be set up
Aku : okay, all i need is time. c u there^^

Tetiba perut aku membuat pancaragam, Aku stop di Carls Junior berdekatan, ala, dekat je pun tempat event aku. Aku order away je la, lagipun dah lambat.

Sampai2 dekat tempat show, semua benda macam dah set up, aku tgk atas stage Sharon dengan Rene' tengah rehearsal. Aku duduk makan. Craig datang bagi aku jadual show malam tu, aku dj ke 3 spin. hahaha

ps: See you in 3 more hours on Trance Beauty!!! Malaysia Boleh

3 comments: