Sunday, November 29, 2009

Aku dan bunga

Tadi aku jumpa balik dengan bunga yang aku minat, kalau dulu, aku hanya melihat, tapi tadi aku ambil keputusan nak berbual dengan bunga tu.

Aku bagitahu dia, yang dia bunga menarik bagi aku, walaupun aku bukan pandai pasal bunga tapi aku dapat rasa, sesuatu berbeza yang bunga lain tak ada.

Bunga tu bagitau aku yang dulu dia gembira, sentiasa cantik, tapi tak lama. Aku turut simpati dengan bunga tu. Aku tak nak bunga yang aku suka jadi layu, sedih.

Aku rasa aku nak bunga tu sentiasa ada dengan aku, boleh aku dengar masalah dia, boleh aku jadik teman ketawa,tapi macam mana aku nak cakap dengan bunga tu? perlu ke aku cakap?

Tapi aku bagitau juga, dan bunga itu juga gembira, barangkali gembira macam satu ketika dahulu, dan sekarang, bunga itu ada dengan aku

Kalau boleh pusing balik masa, aku nak kembali ke masa dulu2, sebelum bunga itu sedih, biar hanya ada aku dan juga bunga itu..

ps : aku on ipod, aku carik track 'Armin Van Buuren - In and Out of love'..

16 comments:

  1. i used to read a quite similar post like this..he wrote bout someone special.. i guess u did da same.. heheh peace..=p

    ReplyDelete
  2. what do u mean by "he wrote bout someone special"? who?

    ReplyDelete
  3. hahaha.. come on dude! support ur friend:)

    ReplyDelete
  4. bunga mane yg kekal? bunga tayar pn lame2 haus

    ReplyDelete
  5. Owh Hosni, memang sense of humour la kau.. haha

    ReplyDelete
  6. ouh.. aku baca dr one of my fren lah.. lbeh kurg same.. "he" tu my fren :D

    ReplyDelete
  7. aku suruh keep aku updated tak buat pon. aku penaiya ang satgi baru taw >:(

    ReplyDelete
  8. Rasyid : Sorry2.. lpas ni aku update k:)
    Gula : no, bukan citra lestari, just bunga saya:)

    ReplyDelete
  9. bunga saya? hehe! rasyid? update hang? bt apa? :P

    ReplyDelete
  10. ohh inilah Jacob dahlia =)
    selamat berkenalan!

    ReplyDelete
  11. fakhrul : bukan awek, its my other half:)

    ReplyDelete