Friday, August 20, 2010

Free

Memandangkan hari ini hari Jumaat, saya berhati gembira. Esok saya free walaupun tak dapat jumpa Miss Suraya, guru matematik yang bermuka Katy Perry. Pukul 9 lebih saya keluar. Seorang diri tanpa kekasih hati. Saya berjumpa dengan Aunty Sha.

"eh how are you! lame betul tak datang rumah aunty"
"bz sikit aunty. tu yang tak sempat"
"ala, takkan la sekejap pun tak sempat. Afiq pun tengah cuti"
"really? haha, nanti saya datang."

Baru saya sedar, selepas Lisa takde, saya sunyi dan boring. Tapi itu cerita lame. Hidup mesti diteruskan. Saya senyum dan bersalaman dengan Aunty Sha.

Benda yang lepas, biarlah lepas kan? Ajal maut ditangan tuhan.

6 comments:

  1. yea..
    kita yang hidup, teruskan hidup

    bila kau rindu dia, doalah untuk dia

    ReplyDelete
  2. haha . macam terkenang je bro . relax . kita rock & roll mana tahu sunyi . kena hari hari gulingkan batu . baru true punya rock & roll .

    * apa aku merepek ni . everybody must get stoned .

    ReplyDelete
  3. eqa : berdoa adalah perkara terbaik

    Tora : rock & roll pun jiwa aku lembut beb. hehe

    ReplyDelete
  4. nice pge!

    btw,doa utk owg yg kte syg tnpa pengetahuannya,insyaAllah lebih mustajab:)

    ReplyDelete
  5. ork3d : berbalik ke template yang lama.. haha

    ReplyDelete
  6. ouh ta thu plak b4 ni gne tmplete yg sma!haha
    since bru je follow an..huhu

    ReplyDelete