Tuesday, December 22, 2009

Tengkorak

Serius petang tadi mata aku rabak, balik dari kuiz matematik terus aku sambar lappy, check facebook. Ade la 2-3 ekor mamat hempuk aku pakai bantal. Aku on ym, terus carik initial "D", online rupenye, tapi dia busy, ade benda nak print. Aku ambik sketch book, prepare pasal test esok.

Mata pun belot kat aku, aku tidur, tepat pukul 6. Kalau dulu pukul 6 tu orang sibuk main futsal la, dating la, paling bangsat pun budak skola lepak cc main dota. Tapi sini aku nak buat ape? pukul 6 dah macam semayang isyak. Nak futsal ape jadah.

Tak sampai setengah jam, cik puan besar aku call. Mamai mamai aku angkat fon. Nasib baik kali ni cik puan besar aku call sekejap. Mengantuk tadi pun tak hilang lagi

Ah, pukul 8.30 lebih sikit aku bangun, nak sambung keje aku tadi. Mata kabur kabur, aku tengok ade dialog box ym kat skrin lappy. Sial! sape suruh tidur, kan Cik DD dah offline. Aku sambung la keje aku tadi.

Lepas 5 essay aku rasa boring nak mati. Mane ke tidak, asal buat essay baru, aku bakar rokok baru. Kang lame lame boleh ke hospital aku. Kalau boleh aku nak mati bukan sebab penyakit. Lagi lagi sebab rokok.(sape ade tips stop rokok?)

ps : Agak agak lu orang cun x kalau gua pakai t-shirt pink gambar tengkorak macam style Avril Lavigne?

8 comments: