Friday, December 25, 2009

Gemok


Sekarang aku tengok member member aku sume dah berubah. Maksud aku dari segi penampilan, dan juga style(same je la bingai!). haha, ok lupakan.

Pertama sekali aku nak cerita tentang Usop. usop ni dulu mase kat sekolah dia ni gemuk, perasan ensem. Tapi aku kutip la dia jadik member aku. Baikkan aku?. bukan macam tu, kita ni kalau nak kawan jangan tengok pada paras rupa, ok?. So, aku suka kawan dengan usop ni sebab dia ada nilai-nilai konfiden. pernah dulu dia bawak radio dia jenama sony sebab nak layan lagu The Veronicas kuat kuat dalam bilik. What the fuck!. satu hari, dia mengamuk sebab radio dia hilang, dia tanya aku:

Usop : ko ade nampak radio aku?
Aku : tak, apsal?
Usop :radio aku hilang, babi anak haram sape amik

*Hayley, i know u miss ur mom, i know u miss ur dad~ (lagu eminem mockingbird kedengaran)

Senior aku, hop dengan beckem(nama panggilan diorang) tengah lepak tengah asrama, pegang radio sony kaler biru sambil buat gaya hip hop gampang. Usop bengang sambil buat ekspresi muka macam mak aku marah mase abang aku kantoi isap rokok, sikit lagi nak jadi hulk. badan dah ada gaya cume genetik x ade

Usop : Eh bro, kalau nak pinjam xreti bgtau ke?
hop : hahaha(ketawa tak sopan)
*si beckem masa tu muka dah bengang
hop : nah la, ambik.. sori kalau aku tak bgtau.
Usop : aku tak kesah kalau korang nak pinjam, tapi bgtau la.

Serius aku respect sama si gemuk ni. Dulu aku ada selipar dr cardin, aku tulis nama pun hilang.
Last2 aku tengok senior aku, Kasyfur tengah pakai sambil beratur dekat dewan makan. Aku nak mintak pikir 2-3 kali. Dah la time tu aku kecik, baru form 1. Kalau besar macam usop, nak jugak aku jentik telinge dia.

Aku tengok usop tengah makan nasi sambil bercerita sebelah aku. aku bisik kat usop:

Aku : mok, selipar aku dow.
Usop : mane?
Aku : tu, kasy pakai.
Usop : mane kasy?
Aku : tu la bodo, tengah beratur. KO stop la makan tengok belakang
Usop : a'ah la. cibai!
Aku : ko tolong aku mintakkan. boleh?
Usop : ok, aku try..

Usop bangun, pergi dekat kasy sambil buat muka yakuza jawa.

Skang Usop ni blaja kat uitm shah alam. yang atas ni gambar latest dia aku cilok kat facebook dia. Kalau ade awek nak kenal, tekan link ni : Muhamad Yusuf Nunis

ps : Hari ni saje 2 orang budak gemok yang gua syak masih sekolah rendah pandang slack kat gua. apsal? gua tau la gua skinny..

7 comments:

  1. ucop yunis. hahaha. rockstar weyyyyy

    ReplyDelete
  2. Nina : boleh la. tapi jiwa lembut, dulu2 homesick! haha

    ReplyDelete
  3. lepas tu?ape kesudahan selipar tu?
    1st impression aku kat usop: mcm hosni! :p
    haha

    ReplyDelete
  4. Amyrah : selipar tu Kasy cakap nak abtar bilik aku, tapi sampai sekarang x ade. haram. haha

    ReplyDelete