Thursday, December 3, 2009

Satu

Sekarang,ramai orang sedang membicarakan pasal nombor 1,nombor kegilaan ramai. Mungkin saja kamu semua memang sudah arif dengan nombor satu, siapa suka nombor satu?

1.Ibu saya
-'pastikan exam kali ni awak dapat nombor 1 dalam kelas!"

2.Najib
-"kita sebagai rakyat berbilang kaum mesti bersatu. 1 Malaysia!

3.Kerajaan
-mengutarakan segala rencana negara melalui siaran rtm di channel 1

4.Kawan saya
-"wey, 1 rokok.. aku punya habis" (faham2 la)

5.Pekerja awam
-"dah pukul 1, bolehla aku makan nasi kandaq ni"

6.Saya
-hidup saya ada 1
-family saya ada 1
-girlfriend saya ada 1
-saya suka lagu Creed 'one last breath'

11 comments:

  1. bagus.
    satu kini mampu dijasikan isu di blog.
    syabas mr muzamel.

    ReplyDelete
  2. teringat aku kat lagu aris ariwatan
    1, kasih yang abadi...syahdu siot

    ReplyDelete
  3. Nadia :pembetulan, disajikan not 'dijasikan' hahaha
    Mawie :ko layan dangdut sudah!

    ReplyDelete
  4. hahaha! masa i bc the part najib tuu..
    siyes i gelak..
    teringat time i interview masscom! hahahaah!
    *gila fake ckp najib my idol*

    ReplyDelete
  5. Dahlia : Ok ape Najib jadi idol u? haha

    ReplyDelete
  6. Aulia : walaupun 2 jiwa berbeza, hati kami sama:)

    ReplyDelete
  7. sebab tuh ak cakap satu.. epi2 la korang eak! :D

    ReplyDelete
  8. neither la..
    dijadikan..
    **cmne la x psn typing error, dush**

    ReplyDelete
  9. haha, xpe nadia.. semua orang pernah typo:)

    ReplyDelete