Tuesday, December 1, 2009

Coffee

Lepas kelas billiard, aku terus carik tramp, nak balik cepat sebab dah lewat. Aku teringat semalam internet rumah aku nak expired, so aku carik internet machine, bayar bil internet dulu.

Memang sejuk, kalau layan ekspresso memang cun. Sebelum balik aku singgah dulu di kafe yang selalu aku datang. Waitress kat situ memang dah tau aku nak order apa, sebab aku regular customer:)

Aku pilih meja yang selalu aku duduk, sebab meja tu agak terpinggir tapi aman. Customer tadi tak ramai orang, hanya ada aku, dan juga sepasang couple duduk berdekatan dengan meja aku.

Aku minum ekspresso sambil tgk mtv russia, bagi aku di sini mereka ambil tahu juga lagu-lagu luar macam Katy Perry, Avril Lavigne walaupun diorang tak faham sangat english. Tapi tak apa kan, janji diorang still progressing.

Tiba-tiba lelaki yang duduk dekat dengan meja aku cepat-cepat capai trench coat dia dan keluar dari kafe tu, aku tak tahu kenapa.. perempuan yang duduk dekat dengan aku pandang aku. Dia menangis, aku hanya tersenyum. Dia turut tersenyum walaupun palsu.

Ekspresso yang aku minum berubah tawar, aku mintak bil dan terus bayar berserta tip. Aku terus balik ke apartment...

2 comments:

  1. espresso tu dh tawar kan,,,lama dh xg sna,,aq dh muak mkn piza,,,hahaha

    ReplyDelete
  2. fakhrul : haha, ye la. dulu asyik aku dgn ko je pegi.

    ReplyDelete