Thursday, December 24, 2009

Bye

Hari ni Cik DD ke Kuala Lumpur dari Pulau Pinang. 27 ni ada register UiTM. Memang lepas ni xde lagi la ym, atau blog, mahupun twitter dari Cik DD. Nasib baik pagi ni aku ter'online'. Sempat lagi ym dan webbie2.

Lepas ni masing-masing sibuk, harap-harap aku abis exam tanpa masalah. Barulah 19 Jan balik tanah air jumpa orang tersayang kan?

Harap-harap semua berjalan lancar tanpa masalah. Buat Cik DD, good luck:)

ps : Lepas ym, aku terus dengar lagu pearl jam - last kiss. lagu Bob Marley - no woman no cry aku buat2 tak nampak.

11 comments:

  1. Intan Payung : aku buat2 xnampak sbb no woman i cry. haha

    Nina : lagu tipikal buat jamming. haha

    zahirlunatik : siap lagu la, baru la terlayan rasa sedih gua ni. sedih wo

    Nadiah : bagus? sudah semestinya. haha

    faizu : woi solid! hidup lagi rupenye.

    ReplyDelete
  2. wewitttt. last kisss
    slamat belajar cik DD :)

    ReplyDelete
  3. jiher : :) <--muke senyum ikhlas

    ReplyDelete
  4. aww...:) 19th jan balik..smpai 20th!i tggu!!

    ReplyDelete
  5. aww...:) 19th jan balik..smpai 20th!i tggu!!

    ReplyDelete
  6. Dahlia : owh dah hafal? haha

    Rasyid : *kenapa kau?haha

    ReplyDelete