Friday, March 25, 2011

Maaf Buat Cik Nurulbadiah

Because She Is NurulBadiah

Klik Info Kontes

Gua tau tanggapan lu orang ke gua bila gua dah mula post-post entry contest. Selama ni gua tak pernah nak serius dalam apa jua contest yang gua masuk. Tapi memandangkan contest ni senang iaitu hanya perlu letak gambar gua dan BFF, gua try la masuk. Bak kata Bonda gua, tak salah nak mencuba benda baik ni.






Gua dan BFF gua, Marley.

Dear Cik Nurulbadiah Lai,

Saya tau, saya dah melanggar peraturan kontes cik ni. Tapi cik tak boleh salahkan saya. Salah ke saya nak berkawan dengan binatang? Singa pun ada perasaan tau. Saya tau BFF saya ni garang, tak macam orang lain. Kalau dia marah, mula lah dia nak mengamuk sampai jiran saya repot ke polis. Tapi BFF saya ni tak macam yang lain. Walaupun dia panas baran tapi dia tak reti nak main pisau tikam saya dari belakang tau. Lagi satu dia tak berapa nak pandai nak bermuka-muka. Contohnya ada satu hari tu, saya pasang lagu Anuar Zain dalam kereta. Marley pulak duduk di seat depan. Tiba-tiba saya nampak Marley bengis semacam dan dia patahkan cd Anuar Zain saya. Marley pandang saya dan dia cakap :

"Gua tak suka dengar Anuar Zain! Gua minat Misha Omar ok!"

Saya senyum je la. Dah nama pun BFF kan. Sekurang-kurangnya Marley tak bermuka-muka depan saya konon sokong apa yang saya buat dan tikam saya dari belakang kan?

Salah ke saya kawan dengan Marley??



18 comments:

  1. Hi Marley, lenkali jgn men patah2kan cd okeyh~mahal satu cd tu babe~ hihi

    ReplyDelete
  2. MIss L : saya boleh dengar Anuar Zain dekat youtube :)

    ReplyDelete
  3. at least marley told u what he doesn't like :)he doesn't pretend to be good in front of u. i love marley too :D

    ReplyDelete
  4. hohoho. sarkastik. aku nak kawan dengan rimau la plak. at least rimau pun tak tahu jugak cakap besar cam haram.

    ReplyDelete
  5. Nedster : yea, thats Marley! tapi rambut dia foul sikit -.-''

    Aulia : Boleh gang! haha

    Ama : Haha, nak kenal dgn marley la tu

    ReplyDelete
  6. Bagus Marley.Suka Misha Omar rupanya.Muka garang hati fragile

    ReplyDelete
  7. Syaza : Biasa la, muka biar garang atau tak hensem janji tak reti main pisau tikam belakang. Haha

    ReplyDelete
  8. pergh!
    kemain BFF kau
    muka je ganas, hati love
    hahaha!

    ReplyDelete
  9. Haah.Biar buruk rupa tapi lawa perangai.Nak berkawan dengan Marley boleh? Haha

    ReplyDelete
  10. eqa : biasa la.. haha

    Syaza : tu kena tanya marley la sendiri.

    ReplyDelete
  11. doesn't matter la rambut dia foul kan. janji ta back-stab. kalau rambut jur cantek hati buruk buat apa ye dak? say hi to marley!

    ReplyDelete
  12. hahahah..thats sound so rock!!!

    thanks again..hahaha..u make me laughing..thanks 4 dat..

    will consider ur pictures..
    :)

    follow u too..

    p/s: u rock!

    ReplyDelete
  13. Nedster : so true!

    Kyra : haha, cuma pesanan

    Nurulbadiah : your blog is cool too! banyak tudung haha

    ReplyDelete