Monday, April 30, 2012

Nafas #8 (Permaisuri Hati)

Orang kata di belakang setiap lelaki yang teguh akan ada seorang wanita hebat. Seperti cerita aku, aku juga punya seorang wanita yang terlalu hebat.

Telah banyak yang aku belajar. Semakin luas aku kenal dengan dunia. Semua yang aku kabur, kini makin jelas dengan senyuman.

Dia ajar aku erti syurga
Dia ajar aku beza rasa
Dia datang dan melengkapi
kosong aku yang terlalu dalam

Dia wanita yang aku hormat,
Yang aku junjung tinggi maruahnya
sebagai seorang wanita yang penuh rasa cinta

Dia
Permaisuri hati.


-Aku, 6.50 am, #AS


7 comments:

  1. Lily : thank you for visiting Lily :)

    ReplyDelete
  2. Juice, you know what, I read the title of this post "Nafsu" instead of Nafas. LOL. Pelik juga bila tengok title post ko pelik semacam jer bunyi. Rupanya salah baca!! Hahahahha.

    Btw, take a good care of your pemaisuri. Bukan mudah nak dapat tu. :)

    ReplyDelete
  3. Junks : Haha, "nafsu"? terima kasih kerana selalu datang dan baca. Highly appreciate it :)

    ReplyDelete
  4. Jangan sampai termakan buah khuldi di dalam syurga percintaan wahai sahabatku....

    ReplyDelete
  5. Jangan sampai termakan buah khuldi dalam syurga percintaan wahai sahabatku....

    ReplyDelete
  6. Kepamawie : amboi ayat dia.. berbunga!

    ReplyDelete