Monday, May 2, 2011

SPM

Hari tu memang lain sikit dia punya feel..

*gedegang!

Satu alat pemadam api kene terajang pakai kasut kulit hitam.

Gua steady, gua capai beg gua, gua jalan buat tak nampak.. Gua naik tangga batu, dekat-dekat dengan surau..

* YEA!!!!

2 ekor budak pompuan berlari-lari sambil pegang tudung, takut terbang

Gua steady jalan lagi sampai pintu dorm. Kasut kulit gua malas nak bukak. Dekat pintu masuk tu memang penuh dengan spray budak-budak kemahiran kejuruteraan.

Sampai bilik, gua bukak locker, gua selit tangan belah bawah..

Dunhill light sama lighter.

*Fuhhh!

Gua rebah ke katil, tertido sampai Cik Puan Besar gua sampai petang tu pukul 7

- Gua, SPM 2007, MRSM Jasin

7 comments:

  1. haha jasin, full with memory eh...
    apa2 pun kau dah berjaya sekarang, goodluck untuk masa depan =)

    ReplyDelete
  2. bulu : haha, teringat aku masa kita sama2 pegang lighter belakang blok B. Haha.. good luck to u too my brother

    ReplyDelete
  3. ahahha ingat x ade kesah time petang tu gak... lepas paper last tu....

    ReplyDelete
  4. haha juice kau ingat time smoke dalam stor block D dulu? penuh dengan perabot dan bersawang. tapi feel duh smoke kena nyorok nyorok haha

    ReplyDelete
  5. Easy : aah! gile lah.. bila dah nak merokok tu, hantu sume dah tak takut dah... USJ je kena jage2

    Leng : Biasa la, dah terlebih eksaited kan

    ReplyDelete
  6. ni korang smoke dalam bilik yang ade mayat kucing tu ke

    ReplyDelete