Wednesday, December 8, 2010

Tapak Sulaiman

Masih ingat sama member gua Anan? Semalam petang dia ada chat sama gua. Lagi sekali dia menceritakan perihal masalah beliau ke gua..

Anan : Wey, aku ada bende nak tanye kau
Gua : mende?
Anan : Kau tau kan tapak sulaiman?
Gua : Apsal?
Anan : aku konfius name dia in english
Gua : starfish la
Anan : ye ke?
Gua : Kau pegi la google

Lepas beberapa minit..

Anan : aah la starfish
Gua : apsal dengan starfish?
Anan : bukan name dia solomon fish ke?
Gua : pegi mati la kau. maaalas aku layan kau

6 comments:

  1. hhaha!
    nasib baik dia bantai solomon fish
    kalau dia bantai whale..
    hehehe :p

    ReplyDelete
  2. Dia tu memang boleh bawak bergaduh betul. haha

    ReplyDelete
  3. hahahahaha sumpah bangang!!!
    roflmfao!!!

    ReplyDelete
  4. Name je kecik-kecik duduk uk, dah besar tak reti guna kamus dwibahasa

    ReplyDelete