Friday, November 19, 2010

Kuih

Malam semalam kawan gua si Anan skype gua. Dia kata dia ada masalah. Gua pun nak jugak dengar apa masalah dia.

Anan : wey, aku ada masalah doh
Gua : laa, masalah ape pulak kau ni?
Anan : aku rasa nak buat something new, u know...
Gua : ape bende pulak kau nak buat? kau jangan macam-macam
Anan : aku nak ada hobi baru
Gua : futsal la macam biasa
Anan : penat.. lain?
Gua : paintball?
Anan : mahal.. lain?
Gua : babi la kau! memilih
Anan : takkan takde lain kot?
Gua : melukis.. xpenat, mahal pun x
Anan : aku xde bakat.. lain?
Gua : kau duduk rumah diam-diam sudah.
Anan : aku rasa nak try buat kuih la. macam dalam tv
Gua : maaaalas aku layan kau!

7 comments:

  1. eqa : uish.. jangan kata kuih, tgk muka si Anan ni pun saya dah boring.

    ReplyDelete
  2. lepas ni habes dia ber 'ting tang ting tang alexander' dekat dapur :p

    ReplyDelete
  3. hahahaha. tingginya hobi!

    ReplyDelete
  4. Ninaa : Agak la.. tu yang aku tak sanggup nak tengok

    shakinah : Entah, aku pun tak tau ape kes

    ReplyDelete
  5. HAHA. Comel gilaa! :D

    ReplyDelete