Saturday, November 27, 2010

Bola

Tadi gua ada layan FIFA 11 dengan kawan gua, Hafiz Akmal (mamu). Apsal mamu? tu gua kurang pasti. Mungkin dia ada darah penang.

Mamu memilih kumpulan Inter Milan, kelab bola sepak dari Itali. Gua pulak steady pakai Blackpool, kelab dari England. Tengah gua layan mamu main ps3, gua tanya :

Gua : Chivu ni player mane? Maksud aku negara..
Mamu : Entah.. Indonesia kot..

Mamu jawab tanpa rasa bersalah. Gua pandang muka mamu macam gua pandang Doktor Rozmey dekat youtube..

Cristian Chivu, pemain Inter Milan dari Romania

Ade rupa Indon ke ape?

10 comments:

  1. err....ad gak sikit2.. telinga dye..

    ReplyDelete
  2. Haha. Wa ada kawan nama macam kawan lu.
    cuma beza satu huruf.

    Mumu. Mumu Lala.
    Haha >__<

    ReplyDelete
  3. hahaha
    siyes tak macam indon
    mungkin mamu kekeliruan bangsa.

    ReplyDelete
  4. Aulia : macam telinga aku dan telinga ashton kutcher la?

    Vamp Mary : Bagus. Boleh aku jodohkan.

    Eqa : Lepas ni aku update pasal mamu siap gambar

    Fayadh : Agak2 kau jumpa chivu ni kat indon, kirim salam ye

    ReplyDelete
  5. nama pun mamu. so cakap ada juga serupa mamu :p

    ReplyDelete
  6. Ninaa : slalu dia tak macam ni

    Fathi : It just a game..

    ReplyDelete
  7. dalam kelas aku ada nama mamu.
    tapi dia kedah bukan penang =.=
    HAHAHA

    ReplyDelete
  8. Yana : yang ni version penang.

    ReplyDelete