Saturday, January 16, 2010

Rancang


Rizal Kasim@Nok (pelajar jurusan perubatan di India)


Aishwarya Rai@awek Rizal(selebriti di india)

sekarang aku tengah sibuk exam. Hari isnin ni hari terakhir exam. sibuk-sibuk aku exam, sempat jugak aku siapkan jadual perancangan diri aku ketika berada di Malaysia. Aku tak nak pengisian masa yang tak berfaedah bila aku cuti. antara perancangan yang sempat aku rangka :

1. Gigi - appointment dentist, gigi aku xde prob cuma precaution
2. Rambut - appointment dengan kevin, si bapuk saloon. kasi adjust rambut serupa zack efron
3. Muhibbah - appointment dengan mamak2 sana. tengok kualiti roti canai diorang berubah ke tidak.
4. GSC - appointment dengan wayang gambar terbaru. kalau cerita cam gampang aku report company wayang sini.
5. Low yatt - appointment kasik repair laptop aku. entah ape prob aku x tau. adik aku dapat mac baru. cam cilaka!
6. Optometrist - kasik repair spec aku yang aku rasa dah nazak nauzubillah.
7. kengkawan - ni pun penting, wajib. kang kate lupe kawan pulak kan?

ps : awal2 lagi member gua si Rizal sudah sound. kalau aku balik x contact dia, dia xnak bagi kad jemputan kat aku bila dia kawin dengan aishwarya rai kat india nanti.

9 comments:

  1. appointment pegi cherating takde? haha

    ReplyDelete
  2. aishwarya rai kn dah jadik bini org...

    ReplyDelete
  3. sekarang cerita Adnan Sempit tengah hit..
    wakakakakak!!!

    ReplyDelete
  4. syial!!! awal dh blik msia!! ni yg aku jeles nih!!
    kem salam dgn rakyat2 msia yg kenal aku!!

    ReplyDelete
  5. tgk gmbr mmber hg tu brndu pulak dkt ipoh.
    ada kene ngene tk?

    ReplyDelete