Monday, January 4, 2010

Dia

Esok 5 Januari 2010. Tahun ke 2 aku dah tak sambut hari jadi Lisa sama-sama. takde lagi ketawa dia, takde lagi senyum dia, takde lagi dengar dia complaint pasal sos di mcdonald,
takde lagi marah dia sebab aku mungkir janji nak pegi cinema sama sama, takde lagi cerita pasal hantu pocong, takde lagi sedih dia bila dia hilang handfon masa trip to Langkawi,semua dah takde, hilang.

Tapi aku still ingat, dia tak suka hijau sebab hijau tu menggelikan (weirdo kan? haha), dia suka biru dan brown, dia tak suka ketam sebab allergic, last movie aku tengok dgn dia cerita Van Helsing, dia nak sangat pergi Paris sebab dia suka french, dia amat anti wrestling sebab dia rasa wrestling tu childish, dia suka yellowcard - 'only one'

selamat hari jadi Lisa..

you are a great friend, i'll never forget that:)

12 comments:

  1. lame sial nk tunggu kau update blog. hahaha
    urm, mana lisa?

    ReplyDelete
  2. jiher :kalau korang bace post aku yang tajuk dia "gadis elektrik" ko tau la

    shax : aku memang sweet, hahaha

    zahirlunatik : sekali sekala tak ape.

    ReplyDelete
  3. maaf. harap awak tak terase. boleh tau kenapa lisa meninggal? maaf. just curious.
    al fatihah untuk lisa.

    ReplyDelete
  4. anonymous : its ok:) just car accident.

    ReplyDelete
  5. muzamel!!
    lame x update blog kan?
    teringat yek..
    tibe² jadi sedih jugak.. ;)

    ReplyDelete
  6. Nadia : hey!! memang lame, bz r exam week:) for sure ingat kan.. bff

    ReplyDelete
  7. ouh. aku penah kot bace. tp lupe. aha

    ReplyDelete
  8. sedeih nye,sorry to hear that.ksian nye.
    wrestling tu childish.haha
    lisa mesti childish :D

    ReplyDelete