Sunday, June 19, 2011

Hari Zack Fire

Banyak update pasal Hari Bapa yang aku lihat di blog update.
Owh iya.. Hari Bapa..

Secara ringkasnya, aku tiada benda nak cerita pasal sweet sweet moment, atau cerita bapa aku bagi ipad 2 mahupun aku belikan hadiah saiz gergasi untuk dia.

Cuma aku mahu berterima kasih kepada Boss besar aku kerana membesarkan aku dengan kasih sayang, seiring dengan didikan agama dan tak lupa mengikut adat.

Aku juga ingin berterima kasih kepada boss besar aku kerana membesarkan kami adik beradik menjadi manusia normal walaupun tiada lagi dikalangan kami yang masuk Akademi Fantasia mahupun Maharaja Lawak

Dan tak lupa juga, aku ingin berterima kasih kepada boss besar aku kerana sentiasa cinta kepada Cik Puan Besar aku. Tanpa kamu berdua, aku adalah kosong.

Selamat Hari Bapa, Zack Fire!

5 comments: