Monday, November 5, 2012

Bukan Memori Tingkatan 5

Dari kiri : Fathi (mad driver), Syah (god of panther), Syamil/Syamron (womanizer)
 Mamu (best kari cooker), Gua (Rocker), Bos (Gamer), Jalal (Screwdriver)


Berikut adalah gambar gua masa nak ke Biro Tatanegara (BTN). Rambut pun nampak kemas cuma Syamil sahaja yang degil sikit, pesen orang tak nak dengar kata.

10 Fakta BTN 2008 di Meru, Klang.

1. Syamil minat seorang awek Chindia (China + India) yang bernama Vinotini dan masih skype hingga kini.

2. Syah bertemu pelengkap jiwa (kononnya), seorang pelajar medic yang kini berada di Ireland bernama.. entah gua lupa

3. Hanya kami sahaja yang mandi jenis guna kolah air sebagai swimming pool sehingga pelajar lain hilang selera nak mandi

4. Bestfriend gua time ni satu group dengan gua. Nama dia Balan.

5. Balan masih percaya fakta yang aku tipu dia mengatakan syah seorang gay

6. Dalam group gua masa tu ada seorang mamat dari sekolah Alam Syah yang hari-hari cerita rugby. Naik hari ke 3 dia cerita rugby, dia hampir kena siku dengan aku. Hampir..

7. Aktiviti paling cool adalah terjun dari bangunan menggunakan tali keselamatan. Antara watak di atas, Bos paling cantik terjunannya. Siap dengan irama dan lentik badan walau pada awalnya gua yakin tak yakin dengan dia. Sumpah gua tak tipu

8. Hanya budak medic dan akaun sahaja yang study buku sejarah tingkatan 5 kononnya nak jawab exam BTN dan kononnya kalau fail exam tu tak boleh sambung belajar ke luar negara. Apa ke bangang..

9. Aktiviti paling cilaka pulak ialah merentas desa berbukit. Buat pelajar perempuan yang nak ke BTN Meru ni, jangan nak mengada pakai pump shoe buat merentas desa. Kene gigit pacat nanti menangis, menyusahkan orang, buat semua orang lain lambat ke garisan penamat dan akhirnya kalah.

10. Secara keseluruhannya, gua rasa happy di kem BTN tu dan sebabnya hanya satu. Sebab muka-muka yang ada dalam gambar diatas. Bab kelas politik semasa tu, gua tak ambil port sangat.

p/s : Sweetheart too :*
p/s/s : Tiada niat meniru tajuk


3 comments:

  1. comel. ok aku tahu lelaki tak suka dikata comel.

    ReplyDelete
  2. Rasa macam familiar semacam je tajuk ni kan? Hmmmmm. :P

    ReplyDelete
  3. Anonymous : comel itu subjektif

    Doc : itu originality okay. Harap maklum haha

    ReplyDelete