Tuesday, February 24, 2009

mentaliti melayu

maybe hari ni agak dull sebab aku ade kelas physic dengan Svetlana. tapi ok, sebab mood die baik. maybe x period kot. haha. pape pun ade lesson yang penting dan agak susah kot.. it is "computer programming"!! maybe its too early for this shit but its okay. then, im stucked into this stuff for about 2 hours++. berbalik kepada tajuk aku kat atas ni, mentaliti orang melayu memang amat tipikal. thanx god im not pure malay. hahaha. kenape aku cakap macam tu? mase menunggu kelas programming, kawan aku ade cerita pasal "raja lawak"..  x abis2 dengan lawak. nasib baik die mmber baik aku, kalau x dah lame aku pekak kan telinga, sumbat dengan earphones. Actually, aku memang x suke dengan raja lawak. pada aku, tu reality show paling bodoh penah aku tgk. kenapa orang melayu sangat lah obses dengan lawak2? banyak lagi bende yang lagi fun and cool dari tu macam jamming ke, menari ke, lumba lari ke.

p/s : to Nabil Raja Lawak... Fuck You!

No comments:

Post a Comment