Wednesday, February 25, 2009

fly to Korea

lebih kurang pukul 9.30 malam, aku, ade naq dan acap sampai kat klia.. nasib baik tenuk, dgn bulu dah ade. xpayah r susah2 nak carik. Actually, aku ade sikit malas nak gerak, tapi aku dah janji dgn Mali nak datang. lagipun kesian r kat syamim sebab aku x pnah datang event yang die bwat. agak ramai mmber maktab yang pergi Korea. ade la aku jumpe Syamim, Kupiz, Nik, Huda Nabila and Badar. mmber2 yang datang bagi support lagi banyak. hahha. Bile tengok Syamim pakai blazer dengan pin "student Malaysia', aku terpikir agaknya macam ni la nanti aku fly. haha, so excited man. Tapi aku dapat rase sesuatu yang hilang.. nilai kawan. kenape aku rase aku x macam dulu? nak tegur mmber lame pun macam nak tegur orang asing. Acap cakap kat aku tu bende biase. aku yakin gak Ade pun rase bnde yang same. Maybe betul ape kate Acap. whatever it is, good luck to my friends.. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Amin...

No comments:

Post a Comment